Jaki jest status mojego zamówienia?

Status swojego zamówienia możesz sprawdzić w zakładce "Zamówienia" po uprzednim zalogowaniu się na swoje konto klienta. Znajdziesz tam wszystkie najważniejsze informacje dotyczące Twojego zamówienia.

Co to płatność Rrevolut?

W naszym sklepie możesz za swoje zakupy zapłacić za pomocą fizycznej lub wirtualnej karty Revolut. Wystarczy, że w podsumowaniu zamówienia wybierzesz właśnie tą formę płatności.

Dlaczego moja karta płatnicza została odrzucona?

Może być wiele powodów dla których Twoja karta płatnicza została odrzucona. Możliwe, że Twoja karta się przedawniła lub osiągnąłeś limit płatnośći na dany dzień. W przypadku odrzucenia transakcji spróbuj wykonać płatność ponownie lub skontaktuj się ze swoim bankiem.

Jaki będzie odbiorca płatności?

Płatność za zamówienie w naszym sklepie będzie widniała pod inną nazwą na Twoim wyciągu z karty kredytowej.

Jakie przyjmujemy płatności?

Płatności możesz dokonać za pomocą kodu BLIK, kart takich jak Visa, MasterCard czy American Express, a także wykonując klasyczny przelew bankowy. Nie musisz martwić się o bezpieczeństwo dokonywanej transakcji, ponieważ wszystkie dane wprowadzane na nasz serwer są chronione.

Czy mogę wykonać tradycyjny przelew na poczcie?

Tak, jak najbardziej możesz wykonać wpłatę bezpośrednio na nasze konto bankowe. Prosimy o użycie numeru zamówienia jako tytułu płatności. Twoje zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Nie dostałem potwierdzenia płatności

Upewnij się, że podawane przez Ciebie dane do wysyłki, takie jak adres e-mail są poprawne. To właśnie tam wyślemy Twoje potwierdzenie płatności. Wszystkie szczegóły dotyczące Twojego zamówienia możesz znaleźć również na swoim koncie, po uprzednim zalogowaniu się na nie.

Jak będzie zapakowany produkt?

Zamówiony przez Ciebie produkt zapakujemy w sposób bezpieczny i dyskretny. Możesz być pewien, że Twoje zakupy dotrą do Ciebie w całości, a także na czas. Pamiętaj o wyborze rodzaju dostawy, który będzie odpowiadał Twoim oczekiwaniom.

Jaki jest status mojego zamówienia?

Dbamy o to, aby wszystkie zamóienia składane w naszym sklepie docierały do klientów na czas. Zastanawiasz się czy Twoja paczka jest gotowa? Wystarczy, że wejdziesz w zakładkę "Zamówienia" po uprzednim zalogowaniu się na swoje konto klienta. Znajdziesz tam wszystkie szczegóły dotyczące zrobionych przez Ciebie zakupów.

Jak właściwie podać numer swojej karty kredytowej?

Numer swojej karty kredytowej powinieneś wprowadzić jako ciąg cyfr, bez żadnych spacji lub myślników. Upewnij się, że podany przez Ciebie numer jest poprawny zanim przejdziesz do potwierdzenia transakcji.

Jak wysyłacie swoje produkty?

Wszystkie nasze produkty pakujemy w sposób dyskretny, a także bezpieczny. Paczkę możesz zamówić między innymi do wybranego przez siebie paczkomatu lub korzystając z usług kurierskich DPD.

Czy nie posiadając karty kredytowej mogę zrobić zakupy w Waszym sklepie?

Tak, za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić również za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego. Tytułem przelewu powinien być numer Twojego zamówienia.

Czy zakupy w Waszym sklepie są bezpieczne?

Możesz być spokojny o swoje pieniądze oraz dane, ponieważ wszystkie informacje wprowadzane na nasz serwer są odpowiednio szyfrowane, a tym samym bezpieczne. Szanujemy prywatność wszystkich naszych klientów.

Jak mogę się z Wami skontaktować?

Jeżeli masz jakiś problem i nie możesz znaleźć tutaj jego rozwiązania - zachęcamy Cię do kontaktu z naszym pomocnym zespołem. W zakładce kontakt znajdziesz nasz adres e-mail oraz numer telefonu.

Dlaczego moja płatność kartą kredytową została odrzucona?

Powodów odrzucenia płatności kartą kredytową może być klilka. Możliwe, że Twoja karta straciła termin ważności lub przekroczyłeś dzienny limit transakcji. W takiej sytuacji spróbuj wybrać inną formę płatności lub skontaktuj się ze swoim bankiem.
Wózek sklepowy 0

Brak produktów w koszyku.